sobota, 16 stycznia 2010

Włochaty - Credo

Bardzo często włączam sobie i słucham "Credo" Włochatego. Nikomu chyba nie muszę pzypominać tej piosenki, każdy kto zetknął się z punk rockiem zetknął się i z tą piosenką, będącą prawie że hymnem. 

Dla wielu pojęcie anarchii kojarzy się z zapitym punkowcem siedżącym pod murem, który ma w dupie wszystko co go otacza. Czasy się zmieniły i pojęcie anarchii i punka nieco się zmieniło. Dziś trudno zobaczyć na ulicy punkowca z irokezem, który leje na cały system. 

Dzisiejsi anarchiści przenieśli się przed monitory komputerów, często pracują w dużych firmach, wielu dość dobrze zarabia - ale łączy ich jedno. Symbole na których wyrośli noszą w sercu i mimo, że nie mają już irokeza i nie siedzą pod murem, nadal czują sie anarchistami - są wierni swoim poglądom, któych nigdy się nie wyparli i nie wyprą. 

Jak to sie mówi "nie szata zdobi człowieka". NAJWAŻNIEJSZE JEST TO CO SIĘ NOSI W SERCU I ŻYJE WG TYCH ZASAD. Dlatego tak często słucham Credo.........

Ciekaw jestem waszych opini. CZY W DZISIEJSZYCH CZASACH W DOBIE INTERNETU I GLOBALIZACJI MOŻNA BYĆ ANARCHISTĄ?

Credo - Włochaty

Kiedy słyszysz o Anarchii, coś cię śmieszy coś cię bawi 
Bo wiesz, że coś takiego nie isnieje 
Że to bzdura wymyślona przed idiotów dla idiotów 
A czasami nawet kojarzysz to z faszyzmem 

A dla mnie to jest symbol, coś w co wierzę 
Co być nie może, a co trzyma mnie przy życiu 
Bo ty masz swój kraj, ład i porządek 
Ja mam wolność w moim sercu- tylko tyle! 

Kiedy słyszysz o Pokoju coś cię drażni, coś cię złości 
Bo wiesz, że cos takieg nie istnieje 
Że pacyfiści to poprostu banda tchórzy 
Dla których wojsko jest więzieniem 

A dla mnie to jest symbol, coś w co wierzę 
Co być nie może, a co trzyma mnie przy życiu 
Bo ty masz swoje wojny, ból, cierpienie 
Ja mam pokój w mojej duszy- tylko tyle! 

Kiedy słyszysz o Miłości coś cię wkurza, masz chęć zabijać 
Bo wiesz, że coś takiego wciąż istnieje 
Mimo tylu wojen i twojej nienawiści 
Która CIĘ ZGUBI I KTÓRA CIĘ ZABIJE 

A dla mnie to jest symbol, coś w co wierzę 
Co być nie może, a co trzyma mnie przy życiu 
Bo wy macie swoje małe nienawiści 
Ja mam miłość wielką, która mnie ocali-tylko tyle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz