sobota, 16 stycznia 2010

Pierwsze koty za płoty

Witam serdecznie

Długo nosiłem się z zamiarem stworzenia tego bloga, jeszcze dłużej myślałem nad nazwą - nie chciałem aby tytuł bloga za bardzo mnie ograniczał. Postawiłem na "e-fanzin". "E" wiadomo dlaczego, bo jest to publikacja internetowa, "fanzin" natomiast nawiązuje zjawiska, które zostało zapoczątkowane kilka dobrych lat temu. Ziny (fanziny) to nieprofesjonalne niezależne czasopisma tworzone przez pasjonatów danego tematu, wywawane w niewielkich nakładach, powielane na ksero w domowych warunkach, kolportowane wśród znajomych. Z czasem ziny przeniosły się do internetu, zmieniająć nieco swój charakter. Wiele z nich z nieprofesjonalnych wydawnictw stały się naprawdę wartościowymi, profesjonalnymi czasopismami. 

Od dawna interesuję się punk rockiem i całym zjawiskiem socjologicznym, które wokół niego powstało. Od młodych lat byłem obecny w szeroko rozumianym środowisku alternatywnym. Do dziś nurt ten jest mi bardzo bliski - choć czasy się zmieniają ja nad jestem wierny idei, która mnie kształtowała. 

Mam nadzieję, że mój blog stanie się miejscem spotkań dla ludzi, którym bliskie są tematy na nim poruszane. Licze równeiż na Waszą pomoc i zaangażowanie. 

Pozdrawiam serdecznie

Piotrek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz